Jyty Kainuu ry 511 - Jäsentiedote 9.1.2024

Aika: 13.1.-30.4.2024

Jyty Kainuu ry 511                                             Jäsentiedote 9.1.2024

Hei hyvät jäsenet,

oheisena Jytyn jäsenetu SuperPark-puistoihin sekä Jyty Kainuu ry:n omia jäsenetuja käyttöönne ja ennakkotietona tulevia etuja ja tapahtumia. Tervetuloa mukaan myös Ylä-Kainuun alueen jytyläiset, pyrimme järjestämään etuja ja tapahtumia eri puolilla Kainuuta entistä kattavammin. Jäsenedut saatte aluksi nykyisellä Jyty Ylä-Kainuu ry:n jäsenkortilla ja tilaamme teille uudet kortit kevään aikana. Tiedotteen liitteenä on myös päivitetty työpaikkakohtainen luottamusmiestiedote vuodelle 2024, tutut luottamusmiehet hoitavat edunvalvontaa kuten aiemminkin.

Tammi-helmikuulle on suunnittelussa leffa-iltoja ainakin Kajaaniin, Sotkamoon ja Suomussalmelle Myrskyluodon Maija -leffaan. Lisäksi on tulossa yhdistyksemme suosituin jäsenetu elikkä herkuttelu-/kahvittelu-etu Kainuun alueella sovituissa kahviloissa ystävänpäivän aikoihin. Voit jäsenkorttiasi näyttämällä nauttia kahvit ystävän kanssa ja yhdistys maksaa laskusta 10e osuuden. Selvitämme parhaillaan mihin kahviloihin Ylä-Kainuun alueella tämä etu sovitaan. Näistä tiedotamme seuraavassa jäsentiedotteessa. Tältä jäsentiedotteelta löytyy myös voimassa olevat ulkoilu-/hiihtotuet kahdessa eri kahvilassa – löytyisikö muita samantyyppisiä kahviloita, joihin voisimme sopia vastaavan tuen? Vinkkiä voit lähettää näihin liittyen os. jytykainuu@gmail.com

Tänä vuonna yhdistys juhlii 85 vuotista taivaltaan jäsenistön kanssa eri puolilla Kainuuta järjestettävien tapahtumien myötä, joten tiedossa on useita tapahtumia ja ainakin yhdet juhlat!  terveisin Satu Härkönen, pj.

Ammattiliitto Jytyn uusi jäsenetu SuperPark-puistoihin ajalla 8.1.-5.2.2024:

Jytyn jäsenet saavat puistokohtaisesti alennusta jokaisesta lipusta, etu koskee jäsenkortin haltijaa sekä hänen mukanaan tulevia aikuisia tai lapsia. Jäsenetu on voimassa kerrallaan maksimissaan 4 henkilölle. Aikuinen voi käyttää edun myös pelkästään lastenlippuihin. Etu on voimassa Vantaalla, Turussa, Vuokatissa, Hyvinkäällä, Tahkolla ja Mikkelissä. Jäsenetu on esim. Vuokatissa pääsylippuun arkisin 13€ (norm. 17€), la-su 15€ (norm. 19€)

Ulkoiluretkien välipalatuki Vuottolahdessa talvikaudella 2024 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenille kahvion aukioloaikoina: Jyty Kainuu ry 511:n jäsenille on tarjolla Vuottolahden retkiluisteluradan alueella olevassa SFC Kohtauspaikan kahviossa talvikaudella 2023–2024 välipalatuki 7,00 euroa/jäsen/kerran viikossa, jolla saa vapaavalintaisesti kahvion tuotteita (alv 14 %). Tuen saa esittämällä Jyty Kainuu ry:n TAI Jyty Ylä-Kainuu ry:n jäsenkortin, joka on voimassa 2021–2024.

Hiihto-/ulkoiluretkien välipalatuki Sotkamossa talvikaudella 2024 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenille: Jyty Kainuu ry 511:n jäsenille on tarjolla Sotkamossa talvikaudella 2023–2024 Heikkilän Pirttiin sekä Pikku-Heikkilään (Katinkullan alueella) hiihto-/ulkoiluretkien välipalatuki 7,00 euroa/jäsen/kerran viikossa, jolla saa vapaavalintaisesti kahvilan tuotteita (alv 14 %). Tuen saa esittämällä Jyty Kainuu ry:n TAI Jyty Ylä-Kainuu ry:n jäsenkortin, joka on voimassa 2021–2024.