Jäsenille 10 euron herkutteluetu vapun aikaan

Aika: 27.4.-13.5.2021

Vapun jäsenetu vain Jyty Kainuu ry:n jäsenille

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen 10 euron herkutteluedun sinulle ja ystävällesi (edun voit käyttää myös yksin nauttien). Jäsenedun saat näyttämällä Jytyn uutta jäsenkorttia, joka on voimassa 2021–2024 ja kirjaamalla nimesi sekä jäsennumerosi kahvilassa edunkäyttölistalle. Jokaisella jäsenellä on käytettävissä yksi 10 euron etu (edun voi käyttää myös osamaksuna). Valitse yksi kahvila seuraavista ja huomaathan, että etu on käytettävissä tiettynä aikana ko. kahvilassa. Voit myös ostaa ko. paikasta take away -pakettiin herkkuja, jollet halua nauttia paikan päällä.

Pyydä perheenjäsen, ystävä tai työkaverisi mukaan herkuttelemaan. Jos työkaverisi ei ole vielä Jytyn jäsen, voit samalla kertoa Jytystä ja yhdistyksestämme. Liittyessään Jytyn jäseneksi hänen kannattaa kirjoittaa suosittelijaksi sinun nimesi ja jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi, niin osallistut jäsenhankintakilpailuun samalla.

Jäsenetu on sovittu seuraaviin kahviloihin vain alla merkittynä aikana:

Kajaanissa            Kahvila Onnikka, Vienankatu 9, Kajaani – Matkakeskuksen pihapiirissä
Edun käyttöaika:   lauantai 1.5. – sunnuntai 9.5.2021 – avoinna joka päivä
                                 Voit käyttää etua myös Onnikan jäätelökioskilla (avoinna säävarauksella)!

Otanmäessä         Kahvila Rikastamo, Vuorimiehentie 10 B 1, Otanmäki
Edun käyttöaika:   perjantai 30.4. – sunnuntai 2.5. sekä
                                 perjantai 7.5. – sunnuntai 9.5.2021
                                 Voit käyttää edun myös Rikastamon ruoka-annokseen!

Ristijärvellä           Café 5-Stop, Saukontie 37, Ristijärvi – S-marketin vieressä
Edun käyttöaika:   lauantai 1.5. – sunnuntai 9.5.2021 – avoinna joka päivä

Sotkamossa         Leipomo-Konditoria Vilja, Kainuuntie 17, Sotkamo
Edun käyttöaika:   torstai 29.4. – lauantai 8.5.2021 aukioloaikojen mukaan

Mikäli asut muualla, saat jäsenedun lähettämällä herkuttelukäynnistäsi kuitin ja tilinumerosi joko jytykainuu@gmail.com sähköpostiin skannattuna tai kirjeellä Jyty Kainuu ry/Satu Härkönen, PL 52/AMK, 87101 Kajaani viimeistään to 13.5.2021 mennessä. Maksamme kuitin mukaan tai maksimissaan 10 euron tuen tilillesi.

Iloista vappua ja oikein hyvää äitienpäivää äideille!