Otanmäessä liikunnallinen perhepäivä la 24.8.2019

Aika: 4.-24.8.2019
Paikka: Otanmäki, Kajaani

Yhdistyksen liikunnallinen perhepäivä (myös lapsenlapset voivat osallistua) lauantaina 24.8.2019 klo 12 - 16 Otanmäen maauimalalla. Päivän ohjelmassa on mm. uintia, vesijumppaa ja muita alueella tarjolla olevia harrasteita. Huonolla kelillä voimme käyttää Urheilutaloa ja sisäharrasteita tarvittaessa.

Järjestämme yhteiskyydin Ristijärveltä, Sotkamosta ja Kajaanista alkaen, jos kyytiin ilmoittautuu vähintään 10 lähtijää. Yhdistys tarjoaa pullakahvit/teen, pillimehun sekä makkaran osallistujille sekä pääsylipun uimalaan.

Sitovat ilmoittautumiset tehdään oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta ti 13.8.2019 mennessä.

Ilmoita lomakkeella omien tietojen lisäksi mukaan lähtevien perheenjäsenten määrä sekä nimi/ikä, allergiat sekä mitkä aktiviteetit teitä kiinnostaa ja varataanko teille paikat Jyty-bussiin ja jos, niin miltä paikkakunnalta. Lähtijöille ilmoitetaan aikataulut ja lähtöpaikat tarkemmin.

Lisätietoa hienosta Otanmäen maauimalasta löytyy internetsivuilta Otanmäen maauimala
Uimaveden lämpötila altaissa on 24-26 astetta.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Satu Härkönen p. 0400 216 108 (iltaisin), satu.harkonen@jytyliitto.fi