Syyskokous ja pikkujoulut la 30.11.2019 Haapalassa

Aika: 8.-21.10.2019
Paikka: Vuokatti, Sotkamo

Jyty Kainuu ry 511:n sääntömääräinen syyskokous ja pikkujoulut pidetään la 30.11.2019 klo 18.00 alkaen Sotkamon Haapalassa (os. Haapalantie 3). Syyskokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaisesti seuraavat asiat:

1) päätetään, käyttääkö jäsenyhdistys liiton sääntöjen 12 §:n mukaista mahdollisuutta korkeampaan jäsenmaksuun, päätetään kannatusjäsenmaksun suuruudesta ja vahvistetaan jäsenmaksut seuraavaksi kalenterivuodeksi ottaen huomioon 8 §:n säännökset,

2) määrätään hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten sekä toiminnantarkastajien/tilintarkastajien tai sekä muiden luottamustehtävien mahdolliset palkkiot ja matkakustannusten korvausperusteet seuraavalle kalenterivuodelle,

3) vahvistetaan seuraavan vuoden talousarvio sekä toimintasuunnitelma,

4) valitaan hallituksen puheenjohtaja,

5) vahvistetaan hallituksen jäsenmäärä,

6) valitaan hallituksen varsinaiset jäsenet erovuoroisten tilalle sekä näiden henkilökohtaiset varajäsenet,

7) valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja tai yksi tilintarkastaja ja yksi varatilintarkastaja. Mikäli tilintarkastajaksi valitaan tilintarkastuslain 33 tai 34 §:ssä tarkoitettu tilintarkastusyhteisö, ei varatilintarkastajaa valita.

8) valitaan tarvittaessa jäsenyhdistyksen edustajat ja riittävä määrä varaedustajia Jytyn sen vaalipiirin kokoukseen, johon yhdistys kuuluu,

9) käsitellään jäsenaloitteet ja hallituksen vastaukset niihin sekä

10) päätetään muista kokoukselle esitetyistä asioista huomioon ottaen yhdistyslain 24 §:n määräykset.

Syyskokouksen jälkeen klo 19.00 alkaen vietetään yhdistyksen pikkujouluja nauttien Haapalan perinteisestä joulubuffetista. Katso joulubuffetin sisältö Haapalan internetsivuilta. Buffetin ruokajuomina ovat vesi ja kotikalja. Muut mahdolliset juomat, esimerkiksi Haapalan oluet, ovat omakustanteisia. Syyskokoukseen osallistuville jäsenille joulubuffetin omavastuu on 12 e/jäsen. Mikäli osallistuu vain pikkujouluihin, buffetin omavastuu on 22 e/jäsen. Pikkujouluihin voi ilmoittaa mukaansa yhden avecin, jolta joulubuffetin hinta on 32 e/hlö.

Järjestämme sekä syyskokoukseen että pikkujouluihin tulijoille yhteiskuljetukset Ristijärveltä, Kajaanista ja Sotkamosta. Kuljetuksen hinta on 5 e/jäsen/meno-paluu ja mahdolliselta avecilta 10 e/henkilö/meno-paluu. Yhteiskuljetusten tarkemmat aikataulut ja lähtöpaikat tiedotetaan osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Sitovat ilmoittautumiset syyskokoukseen ja/tai pikkujouluihin ma 21.10.2019 mennessä oheisella lomakkeella https://forms.gle/sQDfwxG4gnTmLRBMA

Pikkujoulujen buffetin ja yhteiskuljetusten omavastuut maksetaan ma 21.10.2019 mennessä Jyty Kainuu ry 511:n tilille FI84 4600 0010 5472 77.

Lisätietoja puheenjohtaja Satu Härkönen, jytykainuu@gmail.com, puh. 0400 216 108 (iltaisin).

Tervetuloa!