Matka Tallinnaan to 5.12. - su 8.12.2019, ilmoittautumiset to 31.10.2019 mennessä

Aika: 22.-31.10.2019

Kainuun Tyvi ry:n ja yhteistyöyhdistysten mm. kainuulaiset Jyty- ja JHL-yhdistykset matka Tallinnaan itsenäisyyspäivän aikaan to 5.12. - su 8.12.2019. Matka toteutuu ja mukaan voi ilmoittautua to 31.10.2019 saakka. (Päivitetty tieto 22.10.2019) Liitteenä päivitetty Tallinnan matkan ilmoitus.

Bussin reitti Kuhmo-Sotkamo-Kajaani  > Hki > Tallinna

Liitteenä tarkempi päivitetty Tallinnan matkaohjelma lisätietoineen.

Neljän päivän/kolmen yön Tallinnan reissu tarjolla hintaan: 299 e/henkilö, kun bussissa on 40–63 henkilöä.

Hintaan sisältyy

-       bussimatkat ohjelman mukaan, oma bussi ja kuljettaja mukana Virossa
-       laivamatka Helsinki-Tallinna Silja Europalla B2-hyteissä yöpyminen
-       laivamatka Tallinna-Helsinki kansipaikoin Tallinkin Star-aluksella
-       meriaamiainen laivalla pe 6.12.
-       opastettu kaupunkikierros jouluisessa Tallinnassa
-       2 vrk majoitus Tallink City Hotellissa 2-hengen standard-huoneessa
-       hotelliaamiainen kahtena aamuna

Lisämaksusta: 1hh hytti/majoitus, A-hytti, joulubuffet laivalla sekä buffet-päivällinen hotellissa.

Sitovat ilmoittautumiset to 31.10.2019 mennessä oheisella nettilomakkeella https://forms.gle/ttnBwbccXNuTTqXf9

Ilmoituksessa kysytään passin mukainen nimi, syntymäpäivä (ppkkvv), allergiat, Tallink Siljan Club One -jäsennumero, lähtöpaikkakunta ja valitsemasi lisämaksulliset palvelut. Jokaisesta lähtijästä täytetään oma nettilomake. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ennakkomaksu 90 e/hlö maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Kainuun Tyvi ry:n tilille FI29 4600 2420 0121 65 viitenumerolla: 1203 ja loppumaksu 31.10.2019 mennessä Tyvin tilille erillisen laskuerittelyn mukaan.

Lisätietoja Satu Härköseltä p. 0400 216 108 (iltaisin) tai sähköpostitse os. kainuuntyvi@gmail.com

Matka on avoin Kainuun Tyvin sekä yhteistyöyhdistysten Jytyn ja JHL:n jäsenille perheineen ja ystävineen sekä kaikille kiinnostuneille. Jyty Kainuu ry 511:n jäsenet voivat käyttää matkalle v. 2019 virkistys-/matkatuen, 40 e/varsinainen jäsen tai 20 e/kannatus-/opiskelijajäsen, jollet ole jo sitä tänä vuonna käyttänyt. Matkan vastuullinen järjestäjä on Pohjolan Matka.