Jäsentiedote 10.4.2024 – vapaa-ajan tarjontaa

Jäsentiedote 10.4.2024 – vapaa-ajan tarjontaa

Jyty Kainuu ry 511

Hei!

Teatteritalon laulut-esitykset yhteistyöyhdistyksien jäsenille avecceineen!

Lähdetään porukalla Kajaanin kaupunginteatteriin katsomaan Teatteritalon laulut - esitystä joko ti 30.4. (32 paikkaa) tai pe 3.5. (32 paikkaa) klo 19:00 alkaen Teatteritalolla (esitys kestää noin 2 tuntia sis. väliajan). Lipun normaalihinnat; peruslippu 29e, eläkeläinen 21e, opisk./työtön/varusmies 13e ja lapset 10e. Jos peruslipun ottajia on vähintään 16 per ilta, niin peruslippu muuttuu ryhmälipuksi 26e/kpl. Jyty Kainuu ry:n jäsenille liput hintaan: 15e peruslippu, 10e eläkeläislippu ja 5e opiskelija/työtön/varusmies. Avecilta peritään lipun normaalihinta.

Tyvin jäsenillä huomioidaan mahd. Tyvin tuki (tällöin omavastuu voi olla maksuton). Tähän teatteriin voit käyttää Tyvin v. 2024 matka/tapahtumatuen 20e, jollet ole sitä käyttänyt.

Sitovat ilmoittautumiset pe 12.4.klo 12 mennessä oheisen linkin kautta:  Teatteritalon laulut -esitykseen ilmoittautuminen ja omavastuut maksetaan Kainuun Tyvin tilille FI29 4600 2420 0121 65 viitenumero 1368 to 11.4. mennessä tai perjantaina ilmoittautumisen jälkeen erillisen laskelman mukaan.

Paljakka-pilkkikisoihin Jyty Kainuu ry:n jäsenille Jytyraha-kupongit la 13.4.2024 jaossa

Ensi viikonloppuna Matkailukeskus Paljakassa järjestettäviin Paljakka Pilkkeihin osallistuville Jyty Kainuun jäsenille on tarjolla 25e jytyraha-kupongit. Kupongit voit käyttää pilkkikisojen osallistumismaksuihin tai tapahtuman kioskissa/tarjoiluvaunussa tarjottaviin tuotteisiin. Kuponkeja jakamassa Esa Juntunen la 13.4.24 klo 12-12.30 ennen kisojen lipunmyyntipistettä. Ota jäsenkorttisi mukaan, saat kupongit sitä vastaan Esalta.

Lisätietoja Esalta p. 044 350 7796 ja tapahtumasta Paljakka Pilkit 2024

Päiväreissu Kuopioon keskustaan, Matkukseen tai Erämessuille la 27.4.2024 – bussireitti Suomussalmelta alkaen – yhteistyöyhdistyksien jäsenille max yhden avecin kera

Kainuun Tyvi ry järjestää yhteistyössä muiden järjestöjen kanssa ostosmatkan Kuopion keskustaan,  Matkukseen tai Erämessuille la 27.4.2024.  Bussi lähtee klo 6.30 Suomussalmelta (kirkonkylä jos lähtijöitä) – Hyrynsalmi – Ristijärvi - Kontiomäki ja Kajaanin Matkakeskukselta noin klo 8 aikoihin 50-paikkaisella bussilla ja paluumatka alkaa klo 16.15 Matkuksesta. Tarkempi reititys kellonaikoineen lähetetään ennen matkaa kaikille lähtijöille. Voit viettää päivän joko Sorsasalon raviradan Erämessuilla, Kuopion keskustassa tai Matkuksessa, kerro suunnitelmasi ilmoittautumislomakkeella.

Päiväreissun kyydin hinta on maksuton Jyty Kainuu ry:n jäsenille ja yksi avec hintaan 10e/hlö.

Sitovat ilmoittautumiset to 18.4. klo 16 mennessä, jonka jälkeen saat vahvistuksen sähköpostiisi. Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme aiheettoman poisjäännin osalta 35e/hlö. Matkalle mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautujaa.

Ilmoittautumiset (jäsen ja hänen yksi matkakaveri samalla lomakkeella) oheisen linkin kautta (toimii parhaiten chrome-selaimella – näpsäytä hiirellä tuon linkin päällä): Kuopion päiväreissulle 27.4.2024 ilmoittautuminen

Kaikilla Tyvin jäsenillä on 5 euron kahvittelukuponki Sukevan Neste Linnanportissa käytettävissä menomatkalla.  Tyvistä lisätietoa erillisessä Kuopion matkan esitteessä – liitteenä.

Kesämatka Legolandiaan!

Pohjolan Matkan yleiseltä matkalta on varattu 16 paikkaa Legolandian matkalle ma 29.7.-su 4.8.2024 ja liitteenä erillinen matkaesite tästä toivotusta kesämatkasta. Bussi lähtee Kajaanista alkaen ja jos Tyvin & yhteistyöyhdistyksen ryhmän koko on vähintään 11 lähtijää, niin saamme vielä hieman ryhmäalennusta, joten yritämme kerätä yhteistyöyhdistyksistä vähintään 11 lähtijän ryhmän.

Tyville on varattu 4 lisävuoteellista hyttiä/huonetta. Esimerkki hinnoittelusta: matkalle lähtee 2 aikuista, sekä lapsi lisävuoteella sekä pieni lapsi, joka ei tarvitse lisävuodetta > hinta olisi 899 x 2, 408 x 1, 306 x 1 eli 2512 euroa.

Sitovat ilmoittautumiset Tyville ma 20.5.2024 os. kainuuntyvi@gmail.com – ilmoita lähtijöiden viralliset nimet (passin/henkilökortin mukaisena), syntymäpäivät, majoituskuviot (lisävuode yms.), mahdolliset allergiat ja muut matkatoimistolle ilmoitettavat asiat.

Ennakkomaksu on 200 eur/hlö ke 22.5 mennessä ja loppumaksu ke 19.6 mennessä. Loppulaskusta vähennetään mahd. yhdistyksen/yht.työyhdistyksien tuet sekä mahdollinen ryhmäalennus. Matka toteutuu, jos lähtijöitä vähintään reilu 20 hlöä. Huolehdithan että viimeistään ilmoittautumisvaiheessa kannattaa tarkistaa/ottaa matkavakuutus lähtijöille ko.matkan ajalle.

Lisätietoja saa kainuuntyvi@gmail.com tai puh.0400216108 Satulta iltaisin.

* Nämä toteutetaan yhteistyössä Jyty Kainuu ry:n, JHL276 sekä JHL080 kanssa. Tehy OA750 tukee Tyviin kuuluvia jäseniään myös. Yhteistyöyhdistykseksi toivotaan lisää yhdistyksiä Kainuun alueelta, vinkatkaa etiäpäin tarvittaessa.

Aiheettomasta poisjäännistä peritään yhdistykselle aiheutuneet kulut 100%:sti (tukia ei voi käyttää).

Tulossa:

• SELVITTELYSSÄ Jyty-edun 25e käyttö Vuokatin rinteille tulevana viikonloppuna- tästä lisätietoa huomenna torstaina!!!
  • tulossa vielä tälle keväälle keilailu- ja pakohuoneiltoja jäsenille Kajaani, Sotkamo ja mahd. Yläkainuun alueelle- tästä piakkoin lisätietoa tulossa
  • suunnittelussa Jytyn perhepäivätapahtumia la 8.6. – ehdotuksia otetaan mielellään vastaan ko.päivän tapahtumiksi?
  • suunnittelussa elokuulle viikonloppumatka Äänekosken Huutokauppakeisarin huutokaupan kautta Jyväskylään ja Vaasaan tms.
  • suunnittelussa syyskuulle matka Myrskyluodon Maijan maisemiin – ryhmämatka toteutetaan mahdollisesti Kainuun Sanomien lukijamatkaporukan kanssa

Lisätietoja: Satu Härkönen, jytykainuu@gmail.com, puh. 0400 216108

PS. Jos et sinä tai Jyty Kainuuseen kuuluva työkaverisi ei saa yhdistyksen jäsentiedotteita sähköpostiin, käy päivitä yhteystiedot Jytyn jäsenrekisteriin ja anna lupa lähettää ko.postia spostiisi. Tarvittaessa ota yhteys jytykainuu.viestinta@gmail.com niin päivitetään tietosi kuntoon. Tarkistathan myös roskapostilaatikon, jos yhteystiedot ovat kunnossa ja posti ei kulje!