Koulutuskalenteri ja kuvagalleria

Matkatuki yhdistyksen järjestämiin Kainuun alueen koulutuksiin, kevät- ja syyskokouksiin sekä jäseniltoihin on 12 € / 100 km vuonna 2018 Kajaanin kaupunkialueen ulkopuolisille jäsenille (toivomme käytettävän yhteiskyytejä). Kuskin tiedot jätetään ao. koulutuksessa tai jäsenillassa yhdistyksen edustajalle, joka hoitaa matkatukilaskun maksuun. Ilmoitamme tilaisuuteen ilmoittautuneille, keitä alueelta on tulossa koulutukseen, jotta voitte sopia yhteiskyydeistä.

Jyty järjestää paljon mielenkiintoisia ja laadukkaita koulutuksia.

Ammatillisille opintopäiville
yhdistys korvaa kurssikustannukset majoituksineen. Yhden päivän lähellä oleviin koulutusten majoitus korvataan vain, jos kyydit eivät onnistu päiväkäyntiin. Matkat maksaa Jytyliitto edullisimman matkustustavan mukaan.

Enemmän irti Jytystä -koulutuksien matkat sekä majoitus- ja kurssimaksut maksaa Jytyliitto. Ko. kurssi on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana Jytyn toiminnassa.

Työhyvinvointikoulutuksien kurssi-, majoitus- ja matkakulut maksaa yhdistys.

Jytyn järjestämiin koulutuksiin pääsevät ensisijaisesti ne jäsenet, jotka ovat ensikertalaisia tai eivät ole pitkään aikaan käyneet koulutuksissa. Samankaltaisiin koulutuksiin voi yhdistyksen tukemana osallistua korkeintaan joka toinen vuosi.

Jytyliiton valtakunnallisiin ja alueellisiin koulutuksiin sovelletaan liiton yleistä matkustusohjetta. Työnantajan maksaessa kurssimaksut em. rajoitukset eivät ole voimassa. Työnantaja on maksanut joidenkin jäsenten koulutuksia, joten kannattaa kysyä, sillä nämä ovat työnantajalle edullisia.

Yhdistys kustantaa pääsääntöisesti neljä jäsentä per koulutus. Jos on kovasti kiinnostusta, niin enimmäismäärää tarkistetaan.

Lisätietoja saat ilmoittautumisesi yhteydessä koulutusvastaava Tarja Pulkkiselta osoitteesta tarja.h.pulkkinen(at)gmail.com tai p. 044 255 8425 iltaisin.

Olet tervetullut koulutuksiimme, suosittelemme niitä lämpimästi!

Jytyliiton koulutuskalenteri

Tulevat koulutukset