Koulutuskalenteri ja kuvagalleria

Matkatuki yhdistyksen järjestämiin Kainuun alueen koulutuksiin, kevät- ja syyskokouksiin sekä jäseniltoihin on 12 € / 100 km vuonna 2019 Kajaanin kaupunkialueen ulkopuolisille jäsenille. Matkatuki haetaan jälkikäteen maksutositteella. Toivomme käytettävän yhteiskyytejä ja ilmoitamme tilaisuuteen ilmoittautuneille, keitä alueelta on tulossa koulutukseen, jotta voitte sopia yhteiskyydeistä.

Jyty järjestää paljon mielenkiintoisia ja laadukkaita koulutuksia.

Ammatillisille opintopäiville
yhdistys korvaa kurssikustannukset majoituksineen. Yhden päivän lähellä oleviin koulutusten majoitus korvataan vain, jos kyydit eivät onnistu päiväkäyntiin. Matkat maksaa Jytyliitto edullisimman matkustustavan mukaan.

Enemmän irti Jytystä -koulutuksien matkat sekä majoitus- ja kurssimaksut maksaa Jytyliitto. Ko. kurssi on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana Jytyn toiminnassa.

Työhyvinvointikoulutuksien kurssi-, majoitus- ja matkakulut maksaa yhdistys.

Jytyliiton koulutuskalenteri

Jytyn järjestämiin koulutuksiin pääsevät ensisijaisesti ne jäsenet, jotka ovat ensikertalaisia tai eivät ole pitkään aikaan käyneet koulutuksissa. Samankaltaisiin koulutuksiin voi yhdistyksen tukemana osallistua korkeintaan joka toinen vuosi.

Jytyliiton valtakunnallisiin ja alueellisiin koulutuksiin sovelletaan liiton yleistä matkustusohjetta. Työnantajan maksaessa kurssimaksut em. rajoitukset eivät ole voimassa. Työnantaja on maksanut joidenkin jäsenten koulutuksia, joten kannattaa kysyä, sillä nämä ovat työnantajalle edullisia.

Yhdistys kustantaa pääsääntöisesti neljä jäsentä per koulutus. Jos on kovasti kiinnostusta, niin enimmäismäärää tarkistetaan.

Lisätietoja Jytyliiton koulutuksista saat ilmoittautumisesi yhteydessä koulutusvastaava Sari Kyllöseltä, sari.kyllonen73(at)gmail.com.

Uutena jäsenetuna vuonna 2019 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenet saavat 50 euron tuen seuraaviin Jytyn yhteistyöjäsenyhdistysten järjestämiin koulutuksiin silloin, kun jäsen maksaa koulutuksen itse. Tuki maksetaan jälkikäteen kuitteja vastaan maksutositteella.

14.–15.3.2019, Välinehuollon koulutuspäivät, Turku
28.–29.3.2019, Terveydenhuollon sihteerien koulutuspäivät, Tampere
3.–4.10.2019, Kunnallisalan kirjanpitopäivät, Tampere
10.–11.10.2019, Koulu- ja opintosihteerien täydennyskoulutuspäivät, Jyväskylä

Em. yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin ilmoittautuminen on suoraan koulutuksen järjestävälle yhdistykselle.

Olet tervetullut niin Jytyn kuin yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin. Suosittelemme niitä lämpimästi!