Koulutuskalenteri ja kuvagalleria

Jyty tarjoaa jäsenilleen jälleen vuonna 2024 laadukkaita koulutuksia.

Koulutukset ovat usein suosittuja, joten kannattaa varata paikka ajoissa!

Kaikki koulutukset ja tarkemmat tiedot löydät Jytyn sivuilta:

Ilmoittautumiseen tarvitset koulutusvastaavan luvan, joka tarvittaessa myös opastaa ilmoittautumisessa.

Luvan saatuasi ilmoittautuminen tehdään Jässärin kautta henkilökohtaisesti.

Yhdistyksen koulutusvastaava on Minna Romppainen os. minna.romppainen@gmail.com

Ammatilliset opintopäivät

Ammatillisilla opintopäivillä saat uutta virtaa työelämään ja voit vaihtaa ajatuksia omasta työstäsi

kollegojesi kanssa. Ammatillisille opintopäiville yhdistys (tai jopa työnantaja) korvaa kurssikustannukset. Matkat maksaa Jytyliitto edullisimman matkustustavan mukaan. Yhdistys maksaa vuosittain kymmenen (10) jäsenen maksut per kurssi. Mikäli samalle kurssille on paljon halukkaita, ovat etusijalla sellaiset henkilöt, joille yhdistys ei ole kustantanut kurssia aiemmin tai edellisenä vuonna.

Koulunkäynninohjaajien ammatilliset opintopäivät 27-.28.4.2024 Lahdessa – sit. ilmoittautumiset 31.3.2024

Jytyn ammatilliset opintopäivät 26.-27.10.2024 Lahdessa – sitovat ilmoittautumiset 29.9.2024

Sosiaalialan ammatilliset opintopäivät 16.-17.11.2024 Tampereella – sitovat ilmoittautumiset 20.10.2024

Sihteeri-, hallinto-, asiantuntija- ja ICT-alojen ammatilliset opintopäivät 23.-24.11.2024 Vantaalla – sitovat ilmoittautumiset 27.10.2024

Työhyvinvointipäivät (joka alueella on yksi koulutus)

Työhyvinvointipäiville yhdistys maksaa kurssi-, majoitus- ja matkakulut. Paikkoja rajoitetusti. Yhdistys

kustantaa 20 ensin ilmoittautuneen kulut. Mikäli halukkaita on enemmän, ovat etusijalla sellaiset

henkilöt, jotka eivät ole osallistuneet aiemmin tai edellisenä vuonna.

Työhyvinvointipäivät 28.-29.9.2024 Sotkamossa – sitovat ilmoittautumiset 1.9.2024

Enemmän irti Jytystä

Kurssi on suunnattu alle kolme vuotta Jytyssä olleille jäsenille ja sellaisille, jotka eivät ole olleet

aikaisemmin mukana aktiivisesti Jytyn toiminnassa. Jyty kustantaa majoituksen (2hh), ruokailut,

ohjelman ja maksaa matkat. Kustannusten maksaminen edellyttää läsnäoloa koulutusosuuksien ajan.

• seuraava Enemmän irti Jytystä on v.2025.

Liitto/yhdistys maksaa em.koulutusten kustannukset ja tarvittaessa yhdistys maksaa edellisen yön majoituksen matkustusaikataulujen vuoksi. Jässäriin ilmoittautumisen yhteydessä varaa edellisen yön majoitus Jytyltä. Yhdistys kustantaa majoitukset 2hlön huoneessa, joten yhden hengen huoneen lisämaksu on omakustanteinen. Koulutukset on tarkoitettu varsinaisille ja opiskelijajäsenille.

Ilmoittautuminen tapahtuu Jytyn asiointipalvelun Jässärin kautta LINKKI JÄSSÄRIIN

Ps. Haluaisiko työkaverisikin osallistua, mutta ei ole Jytyn jäsen?  Se käy helposti. Hän voi tulla myös mukaan, jos hän liittyy Jytyn jäseneksi. Jytyyn voi liittyä tämän linkin kautta.