Koulutuskalenteri ja kuvagalleria

Matkatuki yhdistyksen järjestämiin Kainuun alueen koulutuksiin ja jäseniltoihin sekä yleisiin kokouksiin kuten kevät- ja syyskokouksiin on 12 € / 100 km vuonna 2020 Kajaanin kaupunkialueen ulkopuolisille jäsenille. Matkatuki haetaan jälkikäteen maksutositteella, joka on tämän sivun alalaidassa sekä doc- että pdf-muodossa. Toivomme käytettävän yhteiskyytejä ja ilmoitamme tilaisuuteen ilmoittautuneille, keitä alueelta on tulossa ko. tilaisuuteen, jotta voitte sopia yhteiskyydeistä.

Jyty järjestää paljon mielenkiintoisia ja laadukkaita koulutuksia.

Huom! Osa syyskuun ja lokakuun koulutuksista on jouduttu perumaan.

Osa perutuista koulutuksista pystyttäneen toteuttamaan etäyhteyksillä. Jytyliitto tiedottaa perumisista ja muutoksista aina ilmoittautuneille erikseen.

Ammatillisille opintopäiville yhdistys korvaa kurssikustannukset majoituksineen. Yhden päivän lähellä oleviin koulutusten majoitus korvataan vain, jos kyydit eivät onnistu päiväkäyntiin. Matkat korvaa Jytyliitto Jytyn matkustusohjeiden mukaan. Ks. tarkemmin Jytyliiton sivuilta.

Enemmän irti Jytystä -koulutuksien matkat sekä majoitus- ja kurssimaksut maksaa Jytyliitto. Ko. kurssi on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana Jytyn toiminnassa.

Työhyvinvointikoulutuksien kurssi-, majoitus- ja matkakulut maksaa yhdistys. Matkakorvaukset maksetaan Jytyn matkustusohjeen mukaan eli 0,20 €/km ja lisähenkilö 0,05 €/hlö/km. Korvaukset haetaan jälkikäteen maksutositteella, joka on tämän sivun alalaidassa sekä doc- että pdf-muodossa.

Jytyliiton koulutuskalenteri

Jytyn järjestämiin koulutuksiin pääsevät ensisijaisesti ne jäsenet, jotka ovat ensikertalaisia tai eivät ole pitkään aikaan käyneet koulutuksissa. Samankaltaisiin koulutuksiin voi yhdistyksen tukemana osallistua korkeintaan joka toinen vuosi.

Jytyliiton valtakunnallisiin ja alueellisiin koulutuksiin sovelletaan Jytyliiton yleistä matkustusohjetta. Työnantajan maksaessa kurssimaksut em. rajoitukset eivät ole voimassa. Työnantaja on maksanut joidenkin jäsenten koulutuksia, joten kannattaa kysyä, sillä nämä ovat työnantajalle edullisia.

Lisätietoja Jytyliiton koulutuksista saat ilmoittautumisesi yhteydessä koulutusvastaava Sari Kyllöseltä, sari.kyllonen73(at)gmail.com.

Myös vuonna 2020 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenet saavat 50 euron tuen seuraaviin Jytyn yhteistyöjäsenyhdistysten järjestämiin koulutuksiin silloin, kun jäsen maksaa koulutuksen itse. Tuki maksetaan jälkikäteen kuitteja vastaan maksutositteella.

12.–13.3.2020, Välinehuollon ammatilliset koulutuspäivät, Seinäjoki
5.5.2020, Maatalouslomittajien jäsenkoulutus, Helsinki/laiva
20.–21.8.2020, Lappeenranta-seminaari, Lappeenranta
10.–11.9.2020 peruttu, Terveydenhuollonsihteerien opintopäivät, Helsinki
1.–2.10.2020, Kirjanpitohenkilöstön opintopäivät, Tampere
15.–16.4.2021 (siirretty ajankohdasta 8.–9.10.2020), Koulu- ja opintosihteerien täydennyskoulutuspäivät, Jyväskylä

Em. yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin ilmoittautuminen on suoraan koulutuksen järjestävälle yhdistykselle.

Olet tervetullut niin Jytyn kuin yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin. Suosittelemme niitä lämpimästi!

Tulevat koulutukset