Koulutuskalenteri ja kuvagalleria

Matkatuki yhdistyksen järjestämiin Kainuun alueen koulutuksiin ja jäseniltoihin sekä yleisiin kokouksiin kuten kevät- ja syyskokouksiin on 12 € / 100 km vuonna 2022 Kajaanin kaupunkialueen ulkopuolisille jäsenille. Matkatuki haetaan jälkikäteen maksutositteella, joka on tämän sivun alalaidassa sekä doc- että pdf-muodossa. Toivomme käytettävän yhteiskyytejä ja ilmoitamme tilaisuuteen ilmoittautuneille, keitä alueelta on tulossa ko. tilaisuuteen, jotta voitte sopia yhteiskyydeistä.

Ammattiliitto Jyty järjestää paljon mielenkiintoisia ja laadukkaita koulutuksia.

Ammattiliitto Jytyn koulutuskalenteri

Ammatillisille opintopäiville yhdistys korvaa kurssikustannukset majoituksineen. Yhden päivän lähellä oleviin koulutusten majoitus korvataan vain, jos kyydit eivät onnistu päiväkäyntiin. Matkat korvaa ammattiliitto Jyty liiton matkustusohjeiden mukaan. Ks. tarkemmin Jytyn sivuilta.

Enemmän irti Jytystä -koulutuksien matkat sekä majoitus- ja kurssimaksut maksaa ammattiliitto Jyty. Ko. kurssi on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana ammattiliitto Jytyn toiminnassa.

Työhyvinvointikoulutuksien kurssi-, majoitus- ja matkakulut maksaa yhdistys. Matkakorvaukset maksetaan Jytyn matkustusohjeen mukaan eli 0,20 €/km ja lisähenkilö 0,05 €/hlö/km. Korvaukset haetaan jälkikäteen maksutositteella, joka on tämän sivun alalaidassa sekä doc- että pdf-muodossa.

Jytyn järjestämiin koulutuksiin pääsevät ensisijaisesti ne jäsenet, jotka ovat ensikertalaisia tai eivät ole pitkään aikaan käyneet koulutuksissa. Samankaltaisiin koulutuksiin voi yhdistyksen tukemana osallistua korkeintaan joka toinen vuosi.

Jytyn valtakunnallisiin ja alueellisiin koulutuksiin sovelletaan Jytyn yleistä matkustusohjetta. Työnantajan maksaessa kurssimaksut em. rajoitukset eivät ole voimassa. Työnantaja on maksanut joidenkin jäsenten koulutuksia, joten kannattaa kysyä, sillä nämä ovat työnantajalle edullisia.

Lisätietoja Jytyn koulutuksista saat ilmoittautumisesi yhteydessä koulutusvastaava Sari Kyllöseltä, sari.kyllonen73(at)gmail.com.

Ilmoittautumiset koulutuksiin tapahtuu jäsenen sähköisessä asiointipalvelussa Jässärissä.

Myös vuonna 2022 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenet saavat 50 euron tuen seuraaviin Jytyn yhteistyöjäsenyhdistysten järjestämiin koulutuksiin silloin, kun jäsen maksaa koulutuksen itse. Tuki maksetaan jälkikäteen kuitteja vastaan maksutositteella.

18.5.2022, Välinehuollon ammatillinen koulutuspäivä, verkossa
18.–19.8.2022, Kunta-alan työmarkkinaseminaari, Lappeenranta
29.–30.9.2022, Kirjanpitohenkilöstön opintopäivät, Tampere
13.–14.10.2022, Koulu- ja opintosihteerien täydennyskoulutuspäivät, Jyväskylä

Em. yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin ilmoittautuminen on suoraan koulutuksen järjestävälle yhdistykselle.

Olet tervetullut niin Jytyn kuin yhteistyöjäsenyhdistysten koulutuksiin. Suosittelemme niitä lämpimästi!

Tulevat koulutukset