Jyty Kainuu ry 511:n jäsenten juhlavuoden extraetu helmi-maaliskuulle

Aika: 15.-23.1.2019

Valitse paikkasi yhteen tapahtumaan 20 euron tuella seuraavista Kaukametsän kongressikeskuksen tapahtumista viimeistään ke 23.1.2019 klo 15 mennessä. Tapahtuman alla on normaalit lippujen hinnat ja maksaessasi lippusi yhdistykselle, tuki vähennetään lipun hinnasta, esim. Club for Five:n Kirkan konserttilippu 44,50 e – 20,00 e = 24,50 e jää omavastuuksi. Saat vahvistuksen lipusta hintoineen ja tilinumeroineen sähköpostiisi ke 23.1. iltana, jolloin lipun omavastuumaksu tulee suorittaa yhdistyksen tilille. Lunastamme maksetut liput pe 25.1. Kajaani-Infosta ja liput jaetaan tapahtumailtana jäsenille Kaukametsässä yhdistyksen yhdyshenkilön toimesta.

Ilmoittautuessasi kerro nimesi, jäsennumerosi (jäsenkortista) tai kannatusjäsenillä tähän kirjataan syntymäpäivä muotoa ppkkvvvv, esim. 01011965, sähköpostiosoitteesi, oletko oikeutettu erityishintaan (työtön, opiskelija tai eläkeläinen) ja ruksaa jos sinulla on S-kortti (vihreä S-ryhmän jäsenkortti). Voit esittää toiveen vieruskaverijäsenestä myös samalla.

Tilaa lippusi oheisella lomakkeella: https://goo.gl/forms/RTMQaBNzS9ZcF8Ui2

Lisätiedot tarvittaessa pj. Satu Härköseltä os. satu.harkonen@jytyliitto.fi tai 0400 216 108 iltaisin.

Valitse seuraavista konserteista/tapahtumista yksi konsertti/tapahtuma, johon voit tilata lipun 20 euron tuella:

ke 20.2.2019 klo 19.00- PUTOILLAAN – Roope Salminen & Erners Lawson Stand Up-show (varattu 34 paikkaa)
* peruslippu 29,50 euroa
* peruslippu S-etukortilla 27,50 euroa

la 23.2.2019 klo 19.00- AN EVENING OF ROCK CLASSICS (varattu 25 paikkaa)
* peruslippu 29,00 euroa (jos saadaan 20 hlöä mukaan, hinta 26,00 e)

pe 8.3.2019 klo 19.00- CLUB FOR FIVE SONGS OF KIRKA (varattu 30 paikkaa)
* peruslippu 44,50 euroa

to 14.3.2019 klo 19.00- KARI TAPIO 15 KESÄÄ MUSIIKKINÄYTELMÄ (varattu 30 paikkaa)
* peruslippu 35,00 euroa

la 16.3.2019 klo 19.00- RAPARPERITAIVAS – MUSIKAALI (varattu 34 paikkaa)
* peruslippu 42,50 euroa/ S-etukortilla 38,50 euroa
* eläkeläis-/opiskelija-/työtön- lippu 30,50 euroa

su 31.3.2019 klo 17.00- JUHA VAINIO 80V. JUHLAKONSERTTI (varattu 23 paikkaa)
* peruslippu 30,50 euroa

Jyty Kainuu ry 1939 -2019 – 80v. juhlavuoden extraetu jäsenille!