Jytyn Megaristeily pe 3.5. - su 5.5.2019

Aika: 15.1.-4.4.2019

Jyty ry järjestää jäsenilleen (ja yhteistyökumppaneilleen) Megaristeilyn pe 3.5. - su 5.5.2019 Helsingistä Tukholmaan.

Paikkatilannepäivitys 19.2.2019:
Risteilyllä on vielä tilaa ja muutamia lentopaikkoja Kajaanista. Sen sijaan paluumatkan klo 19.30 illalliskattaus on täynnä. Jos lentopaikat ovat loppuneet, ota yhteys Satuun os. satu.harkonen@jytyliitto.fi, niin tehdään Matkavekalle erillinen tilaus (Matkavekka ottaa lisälentopaikkoja vielä tarvittaessa lisää konekapasiteetin tilanteen mukaan).

Huom! Megaristeilylle jo ilmoittautuneet jäsenet: Laittakaa lähdöstänne tieto myös pj Satulle os. satu.harkonen@jytyliitto.fi – meitä on lähes parikymmentä jäsentä lähdössä – hienoa!

Risteilypaketin hinta sisältää: risteilyn valitussa hintaluokassa, buffetillallisen ja meriaamiaisen (meno-paluu eli 2 kertaa), Jyty-liiton ohjelman, varustamon risteilyohjelman sekä varsinaisille ja opiskelijajäsenille liittymäkuljetukset joko Matkavekan bussikuljetuksen Iisalmesta alkaen tai Finnairin lennot Kajaanista alkaen Helsinkiin ja takaisin (paluulento Kuopioon, josta bussilla Kajaaniin). Risteilypaketti ilman liittymäkuljetuksia on avoin myös kannatus-/eläkeläisjäsenille.

Lisämaksusta voit valita lisäksi: opastetun vierailun Tukholman Kansallismuseossa 29 e/hlö, kuninkaallisen Tukholman kiertoajelun 39 e/hlö tai kuljetuksen Tukholman Mail of Scandinavia –ostoskeskukseen 19 e/hlö sekä keittolounaan laivalla la 4.5. iltapäivälle. Ei jäsenen lisämaksu 80 euroa/hlö ilman liiityntäkuljetuksia.

Yhdistys tukee Jyty Kainuu ry 511:n jäseniä Megaristeilylle seuraavasti:

Tuet varsinaisille ja opiskelijajäsenille:

- Megaristeilyn-koulutustuki 100 euroa/varsinainen tai opiskelijajäsen (edellyttää osallistumista Jytyn koulutusosioon la 4.5.2019 laivalla)
- Voit käyttää tähän myös v. 2019 virkistysmatkatuen; 40 euroa/varsinainen jäsen ja 20 euroa/opiskelijajäsen

Kannatus-/eläkeläisjäsen voi käyttää risteilyyn v. 2019 virkistysmatkatuen 20 euroa/kannatusjäsen.

Em. tuet maksetaan jäsenelle toteutuneen risteilyn jälkeen erillisellä maksutositteella, joka lähetetään osallistuneille ennen risteilyä. Liitteeksi tarvitaan kuitti maksetusta osallistumismaksusta.

Esim. risteilypaketti B2 hlön hytissä maksaa 211 euroa, johon varsinainen/opiskelijajäsen saa tuen 100 e ja lisäksi virkistysmatkatuen 40 e/20 e, joten varsinaisen jäsenen omavastuuksi jää 71 euroa ja opiskelijajäsenen omavastuuksi 91 euroa.

Tiedot risteilystä, ohjelmasta jne. löytyvät www.jytyliitto.fi sivuilta

Kun olet varma osallistumisestasi, niin ilmoittaudu hyttikaverisi/hyttikaveriesi kanssa suoraan oheisen linkin kautta www.matkavekka.fi/jyty mahdollisimman pian. Paikkoja on rajoitetusti. Voit ilmoittautua mukaan myös yksin nais- tai miespaikalle suoraan sivuston kautta (tällä hetkellä yksin ilmoittautuvien naispaikat täynnä) tai lähetä viestiä Satulle os. satu.harkonen@jytyliitto.fi, niin pyrimme yhdistämään yksin lähtevät jäsenet kimppaan.

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan lähtijöiden viralliset (passin mukaiset) nimet, syntymäaika, Jytyn jäsennumero (löytyy Jytyn jäsenkortista), yhteystiedot (osoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero) sekä valitaan kuljetus (joko bussilla Iisalmesta ”Kuljetukset”-sivulta tai lentäen Kajaanista ”Lisäpalvelut”-sivulta) sekä maksetaan ennakko 50 euroa/jäsen, joten varaudu pankkitunnusten kera ilmoittautumiseen.

Oheisena kuvien kera vielä ilmoittautumisohjeet.

Lisätiedot tarvittaessa pj. Satu Härköseltä os. satu.harkonen@jytyliitto.fi tai puh. 0400 216 108 iltaisin.

Lähdetään porukalla kouluttautumaan ja virkistymään Jytyn Megaristeilylle!