Jyty Kainuu ry 511:n 80-vuotisjuhla la 16.11.2019 klo 14.30 alkaen Kajaanissa

Aika: 22.8.-31.10.2019
Paikka: Kajaani

Jyty Kainuu ry 511 täyttää tänä vuonna 80 vuotta! Juhlistamme yhdistystä yhdessä jäsenten ja yhteistyötahojen kanssa la 16.11.2019 Kajaanissa. Iltapäivällä järjestetään juhlavastaanotto klo 14.30 alkaen Kaukametsän musiikkiopiston aulassa (os. Koskikatu 2). Ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa hyvien tarjoilujen ja musiikin kera.

Viimeinen mahdollisuus tilata jatkokemuihin liput jäsenhintaan ti 3.9. mennessä!
Juhlaan osallistuville on jatkokemut Kaukametsän salissa ABBA‑musikaalin parissa klo 19 alkaen ja yhdistyksen jäsenet saavat lunastaa liput musikaaliin 13 e/jäsen. Jatkokemuihin voi ottaa mukaan yhden avecin, jolta lipun hinta on 42,50 e. Yhdistykselle on varattu 20 lisälippua jotka ovat ensisijaisesti jäsenille ja jos lippuja jää, myös avecille voi ostaa lipun. Ilmoittaudu linkin kautta juhliin sekä tilaa liput Satulta os. satu.harkonen@jytyliitto.fi viimeistään ti 3.9. mennessä.

Sitovat ilmoittautumiset 80v. juhliin (iltapäivälle) viimeistään 31.10.2019 mennessä oheisen linkin kautta avautuvalla lomakkeella https://forms.gle/cFtzDZ3ENcoRni3z8

ABBA-musikaalin lippujen omavastuut maksetaan Jyty Kainuu ry 511:n tilille FI84 4600 0010 5472 77 ke 4.9.2019 mennessä, kun olet saanut Satulta vahvistuksen. Juhliin/jatkokemuihin on ilmoittautunut jo yli 100 juhlijaa.

Lisätietoja pj Satu Härkönen, satu.harkonen@jytyliitto.fi, puh. 0400 216 108 (iltaisin).