Jäsenille tarjolla paljon mielenkiintoisia ja laadukkaita koulutuksia

Aika: 21.8.-14.10.2019

Enemmän irti Jytystä -koulutukset on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana Jytyn toiminnassa. Jytyliitto maksaa matkat sekä majoitus- ja kurssimaksut. Tulevana syksynä Enemmän irti Jytystä -kurssit järjestetään Hämeenlinnassa 21.-22.9.2019 ja Jyväskylässä 5.-6.10.2019.

Ammatillisille opintopäiville Jyty Kainuu ry 511 korvaa osallistujien kurssikustannukset majoituksineen. Yhden päivän lähellä oleviin koulutusten majoitus korvataan vain, jos kyydit eivät onnistu päiväkäyntiin. Matkat maksaa Jytyliitto edullisimman matkustustavan mukaan.

Koulutuksiin pääsevät ensisijaisesti ne jäsenet, jotka ovat ensikertalaisia tai eivät ole pitkään aikaan käyneet koulutuksissa. Samankaltaisiin koulutuksiin voi yhdistyksen tukemana osallistua korkeintaan joka toinen vuosi. Yhdistys kustantaa pääsääntöisesti neljä jäsentä per koulutus. Jos on kovasti kiinnostusta, niin enimmäismäärää tarkistetaan.

Syksyllä on tulossa seuraavat ammatilliset opintopäivät:
Sosiaalialan ammatillinen opintopäivä, Oulu, 12.10.2019
Sihteeri- ja hallintotyön ammatilliset opintopäivät, Vantaa, 12.-13.10.2019

Lisäksi Oulussa järjestetään suosittu ja kehuttu Työhyvinvointipäivät-koulutus järjestetään 16.-17.11.2019.

Kajaanissa järjestetään Työllistymisvalmennus-koulutus Jytyn työttömille jäsenille 6.11.-4.12.2019. Koulutus täyttää aktiivimallin aktiivisuusehdon ja ehkäisee työttömyyspäivärahaan kohdistuvat leikkaukset.

Uutena jäsenetuna vuonna 2019 Jyty Kainuu ry 511:n jäsenet saavat 50 euron tuen Jytyn yhteistyöjäsenyhdistysten järjestämiin koulutuksiin silloin, kun jäsen maksaa koulutuksen itse. Tuki maksetaan jälkikäteen kuitteja vastaan maksutositteella. Syksyllä on vielä seuraavat koulutukset:
3.–4.10.2019, Kunnallisalan kirjanpitopäivät, Tampere
10.–11.10.2019, Koulu- ja opintosihteerien täydennyskoulutuspäivät, Jyväskylä

Lisätietoja koulutuksista saat Jyty Kainuu ry 511:n internetsivujen kautta ja koulutusvastaava Sari Kyllöseltä, sari.kyllonen73@gmail.com